VOLS FORMAR PART DE LA FAMÍLIA +QVIDA?

Punxa sobre l’opció que més s’ajuste al que estàs buscant i descobreix més…

IMPORTANT: Depenent de la situació epidemiològica i de les normes que establisquen les autoritats sanitàries pel COVID-19, esta programació i horaris pot patir canvis i/o modificacions.

Accés lliure i abonaments

Ací podràs trobar tota la informació sobre entrades puntuals i abonaments d’accés lliure.

Cursos i activistas aquàtiques

Cursos per a totes les edats i activitats a l’aigua en funció de les teues necessitats.

Fitness i Box exterior

El programa d’activitats fitness, és molt variat i contínua- ment anirà incorporant les últimes novetats en activitats esportives. Al Box exterior trobaràs una zona destinada íntegrament a la pràctica d’una gran varietat d’exercicis funcionals al aire lliure.

Entrenament personal

Si ho desitges dispondràs de servei d’assessorament sala de musculació o contractar un programa més personalitzat d’entrenador personal.

INSTAL·LACIÓ

Del 1 de Septembre al 30 de Juny

De dilluns a divendres de 07:00 a 22:30 hores.

Dissabte de 08:00 a 20:00 hores.

Diumenge 09:00 a 14:00 hores.

Del 1 al 31 de Juliol

De dilluns a divendres de 07:00 a 22:00 hores.

Dissabte de 08:00 a 20:00 hores.

Diumenge 09:00 a 14:00 hores.

Setmana de Bous:

Dissabte 23 i diumenge 24 de setembre de 09:00 a 14:00 hores.
De dilluns 25 a divendres 29 de setembre de 07:00 a 20:00 hores. (sense activitats fitness).
Dissabte 30 i diumenge 1 d’Octubre de 09:00 a 14:00 hores.

GIMNÀS

L’horari d’obertura serà el mateix que el de la instal·lació.

L’accés dels usuaris al servei de gimnàs es tancarà 1 hora abans del tancament de la instal·lació de forma que es garantisca l’eixida dels usuaris a l’horari de tancament indicat. L’horari del monitor de sala apareixerà publicat al tauló d’anuncis del gimnàs.

IMPORTANT: Depenent de la situació epidemiològica i de les normes que establisquen les autoritats sanitàries per la COVID-19, així com els acords aprovats per l’Excm Ajuntament d’Algemesí, la programació d’activitats així com els horaris d’obertura de la instal·lació poden patir canvis y/o cancel·lacions.

Dies de tancament

– 8 de setembre de 2023

– 9 i 12 d’octubre de 2023

– 1 de novembre de 2023

– 6, 8 i 25 de desembre de 2023

– 1 i 6 de gener de 2024

– 19, 28 i 29 de març de 2024

– 1 d’abril de 2024

– 1 de maig de 2024

– 12 i 24 de juny de 2024

– Tot el mes d’agost de 2024

Dies amb horari especial:

– 7 de setembre de 2023 (obert de 7 a 14h)

– 5 de gener de 2024 (obert de 7 a 14h)

– 28 de març de 2024 (obert de 7 a 14h)

 

*Nota: El calendari de dies de tancament i dies especials, podrà patir modificacions segons l’aprovació del Calendari Laboral i les modificacions de dies festius que s’hagen d’aprovar per les autoritats competents.

INFORMACIÓ GENERAL

Piscina Coberta Municipal

C/Joan Fuster s.n

46680 Algemesí (València)

Tfn: 962 42 10 90

Mòbil: 638 64 66 33

atencionalcliente@piscinalgemesi.com

IMPORTANT: Depenent de la situació epidemiològica i de les normes que establisquen les autoritats sanitàries per la COVID-19, així com els acords aprovats per l’Excm Ajuntament d’Algemesí, la programació d’activitats així com els horaris d’obertura de la instal·lació poden patir canvis y/o cancel·lacions.

Contacto

Si necesitas más información, puedes llamar a una de nuestras instalaciones, acudir mediante cita previa a nuestros Punts d’informació o escribirnos a …

–>